Profesionistii din marcomm dau tonul trendurilor in marketing

Pe 6 si 7 octombrie, cea de-a 6-a editie a Marketing Research & Trends, eveniment cu traditie in industrie, aduce in acelasi loc brand manageri de top, oameni de research, dar si profesionisti cu vechime in comunicare.

Cele mai importante trenduri pe piata vor fi puse in discutie, de la cele orientate spre comportamentul consumatorului, trenduri in comunicare, pana la cele care actioneaza in cele mai importante industrii: FMCG, servicii si bunuri durabile, retail sau tehnologie, toate pentru o buna comunicare cu publicul tinta.

Informatii complete despre program si speakeri si despre participarea la eveniment sunt disponibile pe site-ul oficial. Pentru toti cei care se inscriu pana la data de 23 septembrie, este disponibil un pret cu o reducere de early bird, de 15%.

Marketing Research & Trends 2015 este structurat pe doua zile, cu cate o sectiune de conferinta a cate 3 paneluri si cu un workshop aplicat. Ele vor aborda tema experience map research pentru a genera performanta in digital, pe 7 octombrie.

Prima zi de eveniment, 6 octombrie, incepe cu un panel in care researcheri si sociologi definesc contextul actual al consumatorului, punctand insight-urile din cercetarea de piata care ii contureaza profilul si ii influenteaza comportamentul. Temele de discutie vor fi schimbarile in comportamentul consumatorului si trigger-ele care le-au determinat, consumul de media in contextul fragmentarii device-urilor de pe care poate fi accesata si cum ar trebui sa raspunda brandurile la aceste schimbari.

Urmarim firul discutiilor si dezbatem trendurile in FMCG. Cel de-al doilea panel vizeaza evolutia comportamentului consumatorului pe acest segment de produse, trendurile care influenteaza piata si modul in care brandurile le-au integrat in comunicarea cu publicul tinta.

A treia serie de discutii abordeaza trendurile actuale in marketing si comunicare si are ca amfitrioni 4 profesionisti cu experienta vasta in industrie: Mihai Barsan, Bogdan Naumovici, Claudiu Dobrita si Bogdan Nitu. Acestia vor discuta despre ce influenteaza comportamentul consumatorului si mijloacele de comunicare cu el, modul in care tehnologia schimba canalele si mesajele de comunicare, precum si trenduri in marcomm privite dintr-o perspectiva 360.

Cea de-a doua zi a evenimentului, 7 octombrie, incepe cu un panel dedicat sectorului de bunuri de larg consum si servicii. Vei afla trendurile in piata, in comunicare sau in comportamentul consumatorului care guverneaza brandurile din aceasta categorie, precum si best practices pentru integrarea lor in strategia brandului.

Discutia continua prin abordarea trendurilor care influenteaza sectorul brandurilor din retail, de la evolutia comportamentului consumatorului la strategii de marketing cross-channel.

Ultimul panel al conferintei vizeaza trendurile in tehnologie si modul in care acestea pot fi integrate in activitatile de marketing de zi cu zi. Vorbim despre performance marketing, social media insigts, mobile centric communication si multe altele.

Informatii complete despre program si despre participarea la conferinta sunt disponibile pe site-ul oficial.


Ultimele articole

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

s