Alimentatia mamei in timpul alaptarii

„Cat de multa atentie ar trebui sa acorzi alimentatiei in perioada in care il alaptezi pe cel mic? Pai, cel putin la fel de multa atentie pe cat trebuie sa acorzi in timpul sarcinii. Nu te gandi ca te asteapta regimuri stricte si dulciuri mancate doar in vis pentru urmatoarele luni sau ani. Dieta unei mamici care alapteaza nu difera cu mult de dieta normala, sanatoasa, recomandata de orice nutritionist. Adica o dieta echililibrata si variata, cu alimente care sa-ti ofere toate vitaminele si nutrientii de care ai nevoie.

Cu alte cuvinte, poti consuma carne, lactate, cereale, fructe si legume. Fara junk-food, alcool, prajeli, grasimi, sucuri si dulciuri – pe cat posibil. Unii medici sunt si mai stricti, recomandandu-le mamicilor care alapteaza sa evite citricele, varza, fasolea, ceapa si usturoiul, toate astea pentru a nu le cauza bebelusilor gaze sau colici. Eu recunosc, n-am respectat intru totul aceste recomandari, gustand din mai toate fructele si legumele. Din fericire, fetita noastra nu a avut mari probleme cu gazele si cu colicii, astfel ca nu m-am simtit vinovata pentru alimentatia fara mari restrictii.”

Georgiana, mama de pici


otter.ro
Ultimele articole

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

s