
Secom® Healthcare, cea mai cunoscută companie de suplimente alimentare din România, continuă să își ducă mai departe misiunea de a fi aproape de oameni nu doar prin produsele și soluțiile de wellbeing din portofoliu, ci și prin implicarea în viața comunităților.
În 2025, prin programul Secom în Slujba Binelui, compania a susținut 29 de inițiative sociale în domeniul sănătății și educației, în colaborare cu 22 de organizații și instituții partenere, oferind sprijin direct pentru 5.318 oameni și atingând indirect 44.370 de beneficiari. Dincolo de resursele financiare și de miile de produse donate, o contribuție valoroasă a venit din partea celor 40 de colegi, care s-au implicat activ în selectarea și derularea proiectelor, în colaborarea cu partenerii non-profit, în activități de voluntariat și donații.
Proiectele din 2025 au vizat o gamă largă de nevoi reale ale comunităților. Elevii au participat la ateliere anti-bullying, precum și la activități dedicate nutriției și stilului de viață sănătos, antrenorii la sesiuni de dezvoltare personală și activități de coaching în managementul emoțiilor. În București, mamele singure au beneficiat de sesiuni de terapie de grup, iar în mai multe comunități rurale au fost organizate activități de educație pentru sănătate, prevenție și igienă. Săli de clasă au fost renovate și dotate pentru a oferi un mediu adecvat învățării, iar în Arad a fost amenajat un colț de lectură pentru elevii unei școli gimnaziale. Copii oncologici din Iași au primit sprijin emoțional prin experiențe memorabile, precum vizite surpriză sau seri de cinema menite să le aducă bucurie.
În aria sănătății, compania a continuat să susțină proiecte strategice cu impact național și regional. Caravana cu Medici a oferit prin intermediul Secom® consultații și investigații gratuite pentru 400 de copii și adulți din mediul rural, iar prin colaborarea cu Casa Ronald McDonald din București, Secom® a asigurat peste 700 de mese calde părinților copiilor internați îndelung la Spitalul Grigore Alexandrescu.
În zona educației, compania a susținut proiecte care facilitează accesul la resurse moderne pentru sute de profesori și mii de elevi. Cu sprijinul Secom®, platforma Generația SMART, creată de Digital Nation și utilizată de peste 5.500 de cadre didactice din țară, a fost actualizată cu noi funcționalități menite să îmbunătățească planificarea lecțiilor și monitorizarea progresului elevilor. Programul Teach for Romania a continuat în 2025 cu implicarea Secom®, contribuind la dezvoltarea competențelor profesorilor și la reducerea diferențelor de acces și calitate în educație.
În linie cu angajamentul său față de sustenabilitate, Secom® a susținut și inițiative care încurajează responsabilitatea față de mediu, precum Ziua Națională de Curățenie organizată de Let’s Do It, Romania!, și Sustenlandia CEO Forum, un eveniment dedicat leadershipului responsabil. Totodată, compania a continuat donațiile constante de produse către organizații partenere și a susținut inițiative sociale și culturale dezvoltate de Casa Majestății Sale.
Secom® mulțumește tuturor organizațiilor și instituțiilor partenere care au contribuit la realizarea proiectelor din 2025: Fundația Regală Margareta a României, Asociația Casa Majestății Sale, Casa Ronald McDonald România, Teach for Romania, Digital Nation, Caravana cu Medici, Let’s Do It, Romania!, Ambasada Sustenabilității, Asociația Blondie, Neuro Care, Conventus Mirabilis, Fabrica de Daruri, Centrele ROUA, Îngeri pentru Suflete, precum și Asociația Eematico, InBusiness, Lions Clubs International, Pass Forward și Harta Viselor etc.
În cei 21 de ani de activitate, Secom® a fost alături de peste 110.000 de beneficiari prin colaborări cu aproape 100 de ONG-uri, instituții de învățământ și unități medicale. În același timp, compania a investit peste 1,2 milioane de euro în programe de educație pentru sănătate și prevenție, prin proiecte editoriale, platforme educative și evenimente dedicate publicului larg, precum podcastul „Supliment de bine”, revista „Perspective”, programul „Planul Bunelor Rutine”, studiul „Prevenția în România” și conferința Wellbeing 360°.
„Secom rămâne dedicat misiunii sale de a ajuta oamenii, atât prin portofoliul său de produse și soluții de wellbeing, cât și prin sprijinirea comunităților aflate în dificultate. În 2025, alături de colegi și parteneri, am derulat proiecte relevante, care au adus valoare acolo unde sprijinul este esențial. Credem cu tărie că binele se construiește în fiecare zi, prin gesturi consecvente și colaborare, iar această convingere stă la baza programului «Secom în Slujba Binelui», prin care ne dorim să cultivăm o cultură a implicării, în care fiecare coleg devine un ambasador al binelui”, a declarat Lucia Costea, Cofondator și CEO Secom® Healthcare.
Despre Secom®
Secom® Healthcare Group este o companie antreprenorială românească, care s-a impus în cei 21 de ani de activitate ca lider de autoritate în soluții de medicină integrativă, construindu-și o reputație solidă în importul și comercializarea unui portofoliu de produse premium pentru sănătate și frumusețe. Secom® are cea mai mare rată de retenție din categorie* ( 66%) și este perceput ca lider în calitate de 43% dintre specialiștii din comunitatea medicală**.
Misiunea Secom® Healthcare Group este de a contribui la îmbunătățirea sănătății și stării de bine a oamenilor, prin produse și servicii premium, inovatoare și de încredere, livrate cu responsabilitate și etică.
* Conform studiului de notorietate de brand realizat de AHA Moments, octombrie 2025.
** Potrivit studiului IQVIA Recall Test derulat în octombrie 2024.









