Sase reguli pentru a simplifica munca

In orice companie, se doreste marirea productivitatii si micsorarea costurilor. Simplu, nu-i asa? Pe masura ce complici lucrurile, nu vei putea indeplini tintele propuse. Asadar, iata cateva reguli pentru simplificarea muncii.

Consultantul Yves Morieux vorbeste despre o noua abordare in business: „Simplitatea Inteligenta”. Folosind sase reguli de baza, angajatii vor fi astfel incurajati sa coopereze pentru a rezolva diverse probleme.

In primul rand, este important sa intelegi ce fac ceilalti angajati, colegii, sefii sau subalternii tai. Alta regula este cea de a-i impulsiona pe oameni sa isi asume riscuri si sa fie increzatori in fortele proprii.

Afla din urmatorul discurs TED celelalte reguli, pe care Morieux le prezinta prin prisma unei companii. Descopera cat de importanta este cooperarea la locul de munca.

[ted id=1911 lang=ro]

sursa foto: freedigitalphotos.net


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

s