Top Food Brands: Ce alegi pentru copilul tau?

Sunt anumite elemente dupa care parintii se ghideaza, mai mult sau mai putin constient, cand cumpara pentru puii lor. Tu ce produse alegi pentru copilul tau?

In urma studiului Top Food Brands, comandat de Itsy Bitsy si realizat pe 34 de specialisti si 400 de parinti din mediul urban, parintii cumpara emotional, in timp ce specialistii recomanda rational, atunci cand este vorba despre alimentatia copiilor.

Top Food Brands este astfel primul studiu care analizeaza in oglinda perceptiile parintilor si ale specialistilor in parenting (medici, nutritionisti, educatori etc.)

Potrivit cercetarii, pentru parinti conteaza atat ca marca produsului sa reprezinte sanatate, cat si sa fie dorita de copil. De asemenea, sa nu uitam de raportul pret-calitate.

In schimb, pentru specialisti conteaza si alte caracteristici (mai detaliate): provenienta, calitatea ingredientelor folosite si chiar modul de prelucrare.

Nadia Tataru_Itsy BitsyItsy Bitsy este alaturi de familii de peste 9 ani, timp in care a devenit specialist in preocuparile parintilor. Cercetam de un deceniu tipologiile de parinti din Romania si obiceiurile de consum ale familiilor cu copii si folosim aceste informatii la baza productiilor noastre: programe educative si de divertisment, dar si publicitate pentru parinti si copii. In ceea ce priveste alimentatia, pentru ca aceasta este atat de importanta pentru parinti, am ales doar publicitatea care promoveaza produse sanatoase pentru familie”, a spus Nadia Tataru, Director General Radio Itsy Bitsy.

Studiul Top Food Brands arata diferentele dintre ce se recomanda si ce ajunge in cosul de cumparaturi al familiei.

Din punctul de vedere al expertilor, cel mai sanatos si de incredere brand de pe piata este Sanovita. Locurile 2 si 3 sunt ocupate de Napolact si Covalact, percepute drept sanatoase, din ingrediente naturale, fara aditivi, marci de incredere.

Si parintii au in topul alegerilor sanatoase categoria produselor lactate, iar primele trei marci apreciate de acestia sunt Danone, Nestle si Napolact.

O alta concluzie importanta a studiului este ca, daca acum cativa ani acestea erau opiniile unui segment mai restrans si mai informat, din ce in ce mai multi parinti iau in considerare si aspectul sanatatii, cand cumpara pentru copiii lor.

Tensiunea cea mai mare a unui parinte modern vine din nevoia de a multumi copilul, de a-i cumpara ce-i place, si dorinta de a urma sfatul expertilor, adica a oferi copilului ceva sanatos, benefic pe termen lung.”, a spus Adina Nica, managing director Open-I Research, compania de cercetare responsabila de realizarea studiului Top Food Brands.


otter.ro

Lasă un răspuns