Sondaj de opinie la Teatrul Ion Creanga

In aceasta luna, pe intreaga perioada a stagiunii, Teatrul Ion Creanga desfasoara o cercetare asupra consumului de teatru pentru copii.

 

Studiul urmareste atat latura cantitativa – prin metoda chestionarului – cat si cea calitativa – prin interviuri de tip focus-grup organizate cu participarea invatatorilor si a educatorilor. Initiativa are ca scop imbunatatirea calitatii evenimentelor organizate in teatru.

Cercetarea are loc atat la nivelul parintilor care isi aduc copiii la activitatile teatrului, cat si la nivelul scolilor si gradinitelor care participa, in grup organizat, la spectacole. Toate raspunsurile vor fi utile pentru a concepe proiecte, programe si spectacole care sa vina in intampinarea dorintelor copiilor si care sa insoteasca procesul educativ.

Institutia isi propune sa afle cum isi petrec familiile timpul liber si unde figureaza teatrul la acest capitol. Respondentii vor fi chestionati cu privire la atitudinea publicului fata de teatrul pentru copii, in general, si fata de Teatrul Ion Creanga, in particular. De asemenea, vor fi intrebari ce se vor axa pe modalitatea de promovare prin care publicul tinta primeste noutatile teatrului.

Se va realiza si o testare pilot a programelor institutiei ce urmeaza sa fie implementate. In plus, teatrul spera sa obtina si idei care sa conduca la conceperea unor proiecte atractive si utile pentru cei mici.

Cadrele didactice sunt asteptate sa isi exprime dorintele cu privire la organizarea unor programe in parteneriat cu teatrul si la crearea unor spectacole care sa corespunda programei scolare si a nevoilor elevilor si prescolarilor.

Pentru a sustine acest demers, puteti completa chestionarul online de pe site-ul Teatrului Ion Creanga sau puteti trimite un e-mail la adresa contact@teatrulioncreanga.ro pentru a fi notati in baza de date destinata acestei cercetari. Datele si informatiile voastre sunt strict confidentiale.

 


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

s