In ce produse au incredere mamele?

Prima editie a Galei Brand for Kids by Forbes a premiat 17 marci de produse pentru copii, in urma unui studiu de piata realizat cu ajutorul mamelor din Romania.

Evenimentul a avut loc pe 8 decembrie, la ora 19:00, la Athenee Palace Hilton si a gazduit peste 150 de participanti.

La baza Galei Brands for Kids a stat un studiu de piata, realizat de D&D Research, asupra raspunsurilor a 1000 de mame cu varste cuprinse intre 23 si 35 de ani, din mediul urban. Participantele au avut de precizat ce produse folosesc pentru copilul lor, in ce marci au incredere si care au cel mai inalt nivel de calitate.

Studiul si evenimentul au urmarit sa ofere parintilor repere de calitate, in ceea ce priveste produsele adresate copiilor.

Pe baza rezultatelor, a fost creat un clasament impartit in 3 directii: incredere, siguranta si calitate. Astfel, castigatorii premiilor Produsul Anului, in functie de categorie, sunt:

  • PRODUSE BANCARE DESTINATE FAMILIEI CU COPII – Banca Transilvania
  • PRODUSE LACTATE – DANONE
  • PIUREURI – NESTLE
  • CEREALE – NESTLE
  • APA MINERALA – AQUA Carpatica
  • SUCURI NATURALE – TEDI
  • IMBRACAMINTE SI INCALTAMINTE – H&M Kids
  • GUSTARI – NESTLE
  • PRODUSE DE INGRIJIRE CORPORALA – Johnson’s Baby
  • LAPTE PRAF – NESTLE NAN
  • SCUTECE – PAMPERS
  • DETERGENTI – ARIEL
  • ASIGURARI PENTRU COPII – NN Asigurari de viata
  • PRODUSE FARMACEUTICE OTC – NUROFEN pentru copii

Tot in cadrul evenimentului, s-au acordat si 3 premii speciale pentru branduri care au reusit sa castige un nume rezonant in optiunile parintilor:

  • PREMIUL SPECIAL PENTRU CALITATEA OFERTEI LEGATE DE SANATATEA FAMILIEI SI A COPIILOR – CATENA
  • PREMIUL SPECIAL PENTRU CEL MAI DE INCREDERE BRAND ROMANESC – ROPHARMA
  • PREMIUL SPECIAL PENTRU CEL MAI BUN MAGAZIN PENTRU COPII – Bebe Tei

Toate companiile premiate în cadrul Galei Brands for Kids by Forbes vor putea folosi titulatura „MOST TRUSTED BRANDS BY FORBES” pentru o perioadă de 1 an.

sursa stire: Forbes


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

s