Cea de-a VIII-a editie a campaniei „Te asteptam in librarie!”a ajuns la sfarsit

Dupa 3 luni in care a invitat cititorii in librarii si a oferit resurse pentru invatare si dezvoltare continua, cea de-a VIII-a editie a campaniei  Te asteptam in librarie! se incheie cu rezultate imbucuratoare.

Campania care incurajeaza de la an la an lectura s-a desfasurat in perioada 1 august – 1 noiembrie in peste 150 de librarii din Bucuresti si din tara, aducand cu sine un mesaj simplu care a reusit sa anime peste 20.000 de cititori ce au imbratisat anul acesta sloganul Carti deschise pentru minti deschise.

Acoperind o paleta larga de domenii  si interese, titlurile pe care Editura Herald le-a propus in oferta promotionala a campaniei au fost la mare cautare, devenind adevarate instrumente de cunoastere pentru publicul larg.

Unul dintre titlurile de referinta a fost Istoria samurailor de Robert Calvet, un volum recomandat tuturor celor pasionati de valorile transmise de cultura Japoniei. Sfera intelegerii naturii si psihicului uman este inca de mare interes, dat fiind ca volumul Psihic si materie semnat de Marie-Louise Von Franz a fost printre preferatele publicului, urmat de Tratat despre toleranta de Voltaire si Nietzsche pentru stresati de Allan Percy.

Oamenii au fost motivati sa paseasca in librarii atat pentru a rasfoi titlurile din campanie, cat si pentru a cunoaste mai bine autorii preferati.

Lansarea mult asteptatelor volume In cautarea fiintei si Realitatea fiintei, la Libraria Carturesti Verona, a propus o noua abordare in cautarea intelepciunii si a intelegerii interioare, toate acestea fiind prezentate publicului roman in cadrul evenimentului „Gurdjieff si calea catre fiinta”.

Evenimentul  „Intrebari şi raspunsuri despre feminitate şi relaţia de cuplu”, care a avut loc la Libraria Mihai Eminescu din Bucuresti, a marcat cu succes finalul de campanie de anul acesta, fiind prilejuit de lansarea a doua titluri noi in colecţia Pas in doi: Geografia intima a femeii si Sexualitatea masculina.

 Activitatile derulate nu au fost singurul motor de evolutie a campaniei. Contributia valoroasa a partenerilor a dus la cresterea semnificativa a notorietatii proiectului, publicul devenind din ce in ce mai apropiat de ideea de carte ca factor de dezvoltare personala si sociala.

Cartile au fost si sunt instrumente care ghideaza si pot deveni cei mai buni indrumatori pe calea evolutiei personale.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

s