Rezultatele scolare ale elevilor romani, afectate de timpul petrecut la calculator

Potrivit unui studiu publicat de cotidianul 'The New York Times', utilizarea calculatoarelor in randul elevilor din Romania a dus la scaderea performantelor scolare ale acestora.

Studiul le apartine profesorului Ofer Malamud de la Universitatea din Chicago si romanului Cristian Pop-Eleches de la Universitatea Columbia si are la baza o cercetare realizata in Romania, in randul beneficiarilor programului guvernamental „Euro 200”.

Programul, lansat in urma cu cinci ani, se adreseaza elevilor si studentilor din familii cu venituri reduse, care pot primi cate 200 de euro pentru a-si cumpara cate un calculator.

Cei doi profesori au remarcat ca, in momentul in care au primit calculatoarele, cele mai multe gospodarii romanesti nu au fost conectate la internet, iar copiii au folosit calculatoarele pentru a se juca, in loc sa-si faca temele pentru acasa.

Acest lucru a dus la scaderea performantelor scolare ale elevilor inclusi in programul „Euro 200”, se arata in studiu. Rezultatele slabe s-au inregistrat indeosebi la materii precum matematica, limba engleza si limba romana.

 


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

s