Locul de munca: epuizare sau entuziasm?

Uneori, comunicarea de la serviciu poate deveni toxica, iar relatiile ineficiente. Afla cum poti face mediul profesional un loc placut, in workshopul AmaneSer „Comunicarea relationala in mediul profesional”.

 

Luni si marti (28 si 29 octombrie), la Uzinexport in Bucuresti, formatoarea in Metoda ESPERE® Aleth Naquet vine sa ne vorbeasca despre mesajele pe care le transmitem la locul de munca si conflictele pe care le intalnim acolo.

In cadrul atelierului, vei afla:

– cum sa ceri si sa refuzi intr-o maniera relationala, astfel incat sa eviti conflictele;
– cum sa faci diferenta intre o persoana si performanta ei, dintre o persoana si functia ei;
– modalitati de imbunatatire a relatiilor cu superiorii ierarhici, colegii si subordonatii;
– importanta comunicarii asteptarilor, aporturilor si zonelor de intoleranta in relatiile profesionale;
– modalitati eficiente de gesionare a conflictelor;
– cai practice pentru a gestiona relatiile cu clientii si colaboratorii;
– cum sa dezvolti un mediu de comunicare sanatos, cu ajutorul instrumentelor de comunicare;
– cum poti regasi echilibrul esential intre viata profesionala si personala.

Trainingul va alterna intre expuneri, exemplificari si punerea in practica a instrumentelor comunicarii relationale, pornind de la intrebarile, exemplele si experientele participantilor.

La sfarsitul atelierului, vei primi o atestare internationala, eliberata de Centrul ADRES – institutia din Franta abilitata de Institutul ESPERE® sa deruleze in Romania programele de formare Traineri si Consultanti in Metoda ESPERE®.

Pentru detalii despre pretul programului si inscrieri, intra pe site-ul AmaneSer sau trimite un e-mail pe adresa amaneser@amaneser.ro. De asemenea, poti intra pe pagina de Facebook a evenimentului.

In plus, pe site-ul Centrului de Dezvoltare personala AmaneSer, vei gasi si programul de formare de Traineri si Consultanti in Metoda ESPERE®.

[imagelink=”2547″]


Ultimele articole

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

s