Cum s-a schimbat perceptia copiilor fata de igiena orala

Cum s-a schimbat perceptia copiilor fata de igiena orala

In ultimii ani, s-au facut multe actiuni pentru a-i imprieteni pe copii cu spalatul pe dinti si celelalte obiceiuri de igiena orala. Printre cei mai activi in aceasta zona au fost cei de la GSK Consumer Healthcare, prin campania Zambeste Romania, aflata deja la a sasea editie. La Traieste Sanatos cu Simona, vorbim despre toate programele acestei campanii si cum le-au ajutat pe copii.

In cadrul campaniei Zambeste Romania, am vrut sa transmitem 3 mesaje foarte importante:

Spala-te pe dinti de 2 ori pe zi.

Mergi la medicul dentist in mod regulat.

Adopta o dieta sanatoasa si echilibrata – ne spune dr. Carmen Trufas, medic stomatolog.

Printre cele mai de succes programe ale campaniei s-au numarat proiectul Monster Rabla, in care oamenii isi aduceau periutele uzate si primeau astfel unele noi, si aplicatia #CoolBrushing, dedicata adolescentilor care nu-si mai fac timp pentru spalatul pe dinti.

Despre rezultatele acestor proiecte si impactul general al programelor Zambeste Romania poti afla mai multe aici.


Ultimele articole

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

s